Music Box Bg

Music Box Bg
Music Box Bg
сряда, 24 юли 2013 г.

Емилия - Ако си звезда (Текст)


Сънувах, е от днес живея


Сънувах даже наш'та свобода



Животът си ми ти
и щом е ден, боли.
Начало или край настъпва с нас отново?
С невиждащи очи,
с пресъхнали сълзи,
не знам дали ще издържи във мен сърето.



Ако си звезда, ярко заблести
и в съня пътя озари.
Искам да ме водиш ти и тази нощ.
Ако си звезда, истинска ли си?
Щом заспя, пак в съня си ти.
Остави за мен следа и тази нощ.



Иска ми се днес да вярвам,
че съня ми не е спомен
и се сбъдва сл



Животът си ми ти
и щом е ден, боли.
Начало или край настъпва с нас отново?
С невиждащи очи,
с пресъхнали сълзи,
не знам дали ще издържи във мен сърето.



Ако си звезда, ярко заблести
и в съня пътя озари.
Искам да ме водиш ти и тази нощ.
Ако си звезда, истинска ли си?
Щом заспя, пак в съня си ти.
Остави за мен следа и тази нощ.

ПЕЧЕЛЕТЕ ПАРИ ОТ ИНТЕРНЕТ! КЛИКНЕТЕ НА БАНЕРА, ЗА ДА СЕ РЕГИСТРИРАТЕ. БЪДЕТЕ АКТИВНИ ВСЕКИ ДЕН И ИЗГРАДЕТЕ ПРАВИЛНАТА СТРАТЕГИЯ!


Сподели!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Нито един файл не е хостнат на наш сървър. В сайта се дават само линкове (връзки) към файлове в поддържани от трети лица сървъри.
WWW.MUSICBOXBG.BLOGSPOT.COM не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.

Общо показвания