Music Box Bg

Music Box Bg
Music Box Bg
събота, 12 юли 2014 г.

Славена и Кристина - По женски (Текст)











Кой поне веднъж е бил ранен!
Случи се и с мене - мислех,че ще полудея!
Нещо изведнъж,стана вътре в мен!
Гледай пълната промяна,чисто нова съм - чисто нова съм!

Директно влючвам,на лятно настроение!
На макс избухвам и по женски,по-добре ми е!
Директно трия в ума си бившите мъже!
Не са ми нужни - кой използваното го влече?!?

Кой поне веднъж не е чувствал срам!
Виждаш,че съм друга и по-щастлива!
Точно този път,сама го извървях - с мен не минава всичко,вече го разбра!

Директно влючвам,на лятно настроение!
На макс избухвам и по женски,по-добре ми е!
Директно трия в ума си бившите мъже!
Не са ми нужни - кой използваното го влече?!?/x2


Сподели!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Нито един файл не е хостнат на наш сървър. В сайта се дават само линкове (връзки) към файлове в поддържани от трети лица сървъри.
WWW.MUSICBOXBG.BLOGSPOT.COM не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.

Общо показвания