Music Box Bg

Music Box Bg
Music Box Bg
вторник, 15 юли 2014 г.

Галена и Dj Живко Микс - Хавана Тропикана (Tekst)












Като Африка как ми стопли кръвта,
чак в Америка ми прати ти ума!
Ех какво е любов щом не те разтресе,
и не ти създаде главоболие?!
Той полудя и неможе да спре! Живее му се!

Припев:
От първото ме хвана,
Хавана-Тропикана - немога да престана!
От първото ме хвана,
Хавана-Тропикана - немога да престана!

DJ дойде с пура и питие,
пуска новото парче!
За кой пиеш ти? Едно и две и три!

Припев:
От първото ме хвана,
Хавана-Тропикана - немога да престана!
От първото ме хвана,
Хавана-Тропикана - немога да престана! x2

DJ Живко Микс:
Голям си,на жените всичко дал си,
само ескорти по лускави корорти!
Парите,колите,нямат край жените!

Дръж се,не казвай NO,
barby girl,той полудя и неможе да спре!
Живее му се!
Сподели!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Нито един файл не е хостнат на наш сървър. В сайта се дават само линкове (връзки) към файлове в поддържани от трети лица сървъри.
WWW.MUSICBOXBG.BLOGSPOT.COM не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.

Общо показвания