Music Box Bg

Music Box Bg
Music Box Bg
четвъртък, 1 август 2013 г.

Веселин Маринов: Направих голям експеримент за моето творчество

Това лято Веселин Маринов радва почитателите си с изцяло обновен репертоар и е много щастлив, че вижда емоцията и еуфорията, които хората изживяват, когато слушат новите му песни.
„Аз направих един голям експеримент за моето творчество. Създадох един албум, който не е правен досега като вид в българската поп музика. Той се нарича "Носталгия" и включва песни, които са били популярни преди години и се знаят и до ден днешен. Песни, с които хората са се обичали, разделяли, свързвали са спомени. Много е рисковано да промениш нещо кардинално в такива песни, защото винаги ще се търси приликата с оригинала. Аз просто направих тези мелодии през моя поглед” - казва изпълнителят.
Той признава, че е заобичал музиката именно благодарение на песни като „Бяла тишина” на Георги Минчев, „Нашият град” на Тангра, „Джулия” на Емил Димитров, „Вече свърши хубавото време" на Мими Иванова, „Любовта, без която не можем” на Тангра, „Ако ти си отидеш за миг” на Импулс, „Спри до мен” на Леа Иванова. В „Автограф” Веско разкрива, че е израснал с тези мелодии и те са му повлияли за формирането му като човек и музикант.
„Между другото, аз очаквах хората на концертите ми да пеят с мен, а те плачат докато изпълнявам тези златни шлагери и се развеселяват и успокояват, когато ги омеша с моите хитове" - споделя певецът пред "Планета".
Веселин Маринов се радва, че всеки път концертите му стават по-хубави и хората идват. „Това означава, че те намират нова провокация в мен, намират нещо различно, нещо, с което да допълнят представата си не само за мен, но и за собствения си живот, който откриват в тези песни. Това е чудото, което става” - подчертава той.
И тази година отново певецът ще посрещне рождения си ден, който е на 4 август, някъде на морето на един от концертите от лятното си турне.


ПЕЧЕЛЕТЕ ПАРИ ОТ ИНТЕРНЕТ! КЛИКНЕТЕ НА БАНЕРА, ЗА ДА СЕ РЕГИСТРИРАТЕ. БЪДЕТЕ АКТИВНИ ВСЕКИ ДЕН И ИЗГРАДЕТЕ ПРАВИЛНАТА СТРАТЕГИЯ!

Сподели!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Нито един файл не е хостнат на наш сървър. В сайта се дават само линкове (връзки) към файлове в поддържани от трети лица сървъри.
WWW.MUSICBOXBG.BLOGSPOT.COM не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.

Общо показвания