Music Box Bg

Music Box Bg
Music Box Bg
събота, 20 юли 2013 г.

Галена - Дай ми (Text)


До кога по петите ми, 

до кога ще ходиш и ще 

ме молиш? Да ти обръщам внимание!

До кога живота ми ти 
ще тровиш и ще се ровиш?
Където мястото ти не е!



Припев:



Дай ми да дишам дай ми,

да те няма дай ми!

Колата дай ми и пожелай ми
на мъже случайни да тегля майни!
Да дишам дай ми,
да живея дай ми,
да имам тайни от тебе
дай ми и после всичко на теб ще дам!



Знам, че за обичане съм ти трудна!

Но да си тръгна, не ме оставяш и по - добре!

Може би в сърцето си ще те вмъкна, 
по теб ще хлътна, но имам малко условие!



Припев:



Дай ми да дишам дай ми,

да те няма дай ми!

Колата дай ми и пожелай ми
на мъже случайни да тегля майни!
Да дишам дай ми,
да живея дай ми,
да имам тайни от тебе
дай ми и после всичко на теб ще дам!



На теб ще дам да! Всичко ще ти дам!



Припев:



Дай ми да дишам дай ми,

да те няма дай ми!

Колата дай ми и пожелай ми
на мъже случайни да тегля майни!
Да дишам дай ми,
да живея дай ми,
да имам тайни от тебе
дай ми и после всичко на теб ще дам!


ПЕЧЕЛЕТЕ ПАРИ ОТ ИНТЕРНЕТ! КЛИКНЕТЕ НА БАНЕРА, ЗА ДА СЕ РЕГИСТРИРАТЕ. БЪДЕТЕ АКТИВНИ ВСЕКИ ДЕН И ИЗГРАДЕТЕ ПРАВИЛНАТА СТРАТЕГИЯ!


+
Сподели!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Нито един файл не е хостнат на наш сървър. В сайта се дават само линкове (връзки) към файлове в поддържани от трети лица сървъри.
WWW.MUSICBOXBG.BLOGSPOT.COM не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.

Общо показвания