Music Box Bg

Music Box Bg
Music Box Bg
сряда, 24 юли 2013 г.

Ани Хоанг и Крум - Целувай и хапи (Текст)


Да питам ли сега, признаваш ли пред мен,

че всяко да е не и обратно?
Когато каня те и тази нощ при мен,
кажи ми не!
Предавам се сега, разбираш или да?
Всяка нощ с теб е различна!
Даже да греша, желая те сега, ела при мен!



От раз ме започни, целувай и хапи!
Не спирай, продължи не няма да се спи!
От раз ме започни, а после довърши!
Целувай и хапи, желаеш го нали?



Пиян ли съм не знам, така се чувствам пак!
И всичко се върти щом си с мене!
Не се усетих как до теб се доближих.
Тръгваш с мене!
Усетихме къде отиваме с теб!
И може да греша, но те искам!
А устните от раз прошепват: ти и аз,
ще сбъркаме!



От раз ме започни, целувай и хапи!
Не спирай, продължи не няма да се спи!
От раз ме започни, а после довърши!
Целувай и хапи, желаеш го нали? /х2/


ПЕЧЕЛЕТЕ ПАРИ ОТ ИНТЕРНЕТ! КЛИКНЕТЕ НА БАНЕРА, ЗА ДА СЕ РЕГИСТРИРАТЕ. БЪДЕТЕ АКТИВНИ ВСЕКИ ДЕН И ИЗГРАДЕТЕ ПРАВИЛНАТА СТРАТЕГИЯ!



Сподели!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Нито един файл не е хостнат на наш сървър. В сайта се дават само линкове (връзки) към файлове в поддържани от трети лица сървъри.
WWW.MUSICBOXBG.BLOGSPOT.COM не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.

Общо показвания