Music Box Bg

Music Box Bg
Music Box Bg
събота, 20 юли 2013 г.

Емануела - За лека нощ (Text)



Не спря да повтаряш как съм лоша пак.

Не спря да наливаш вина,

но спри за миг и слушай това.



Дали боли? 

Обърка ме май.

Ще плача ли?
Ти сам го познай.
И повтори край,
свършихме край.
Тази нощ лошата опознай!



Пускам ти клип с мен за лека нощ,

да гледаш как с друг съм цяла нощ.

Пускам ти клип с поздрави от мен,
разбираш ли приключихме съвсем.



Напук с някоя легни,

не ме боли.

Напук провокираш така,
но спри за миг и слушай това.



Дали боли? 

Обърка ме май.

Ще плача ли?
Ти сам го познай.
И повтори край,
свършихме край.
Тази нощ лошата опознай!



Пускам ти клип с мен за лека нощ,

да гледаш как с друг съм цяла нощ.

Пускам ти клип с поздрави от мен,
разбираш ли приключихме съвсем.(2)


ПЕЧЕЛЕТЕ ПАРИ ОТ ИНТЕРНЕТ! КЛИКНЕТЕ НА БАНЕРА, ЗА ДА СЕ РЕГИСТРИРАТЕ. БЪДЕТЕ АКТИВНИ ВСЕКИ ДЕН И ИЗГРАДЕТЕ ПРАВИЛНАТА СТРАТЕГИЯ!


Сподели!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Нито един файл не е хостнат на наш сървър. В сайта се дават само линкове (връзки) към файлове в поддържани от трети лица сървъри.
WWW.MUSICBOXBG.BLOGSPOT.COM не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.

Общо показвания