Music Box Bg

Music Box Bg
Music Box Bg
събота, 20 юли 2013 г.

Играта, Лео и Криско - Цяло Лято (Text)

Аз искам цяло лято да си със мен,

цяло лято да си до мен

не излизай никога от съня ми, от съня ми.(2x)


Градина, смокиня,
направи са на свиня,
Созопол, Ахтопол цяло лято парти има.
Не сдържам, ще изпържам,
бих изпуснал сладолед върху теб,
със въже ще вържа и ще те намажа с мед.
Дупето Бразилия, езичето ванилия,
много луди хора има в моята фамилия.
Сметана по коремчето,
ще ти изпапам тенчето,
искам върху тебе да ми падне сладоледчето.

Аз искам цяло лято да си със мен,
цяло лято да си до мен
не излизай никога от съня ми, от съня ми.(4x)

Градина, смокиня,
направи са на свиня,
Созопол, Ахтопол цяло лято парти има.(2x)

Скачам гол, вдигам шум,
как си що си, къде си бе локум ??
Пуци куме, пукай капиляри,
много обичаш да се правиш на магари.
Аз съм българско животно,
дали ше е удобно неска да те бодна.
Кой ще гали котето любовно,
доброволно, че имам условно.
От лято на лято все по-долно,
ше ходиш на море ако изкараш тва контролно.
Виж е тва е фурия, как да не й подам фуния.

Аз искам цяло лято да си със мен,
цяло лято да си до мен
не излизай никога от съня ми, от съня ми.(4x)

Градина, смокиня,
направи са на свиня,
Созопол, Ахтопол цяло лято парти има.(2x)

Аз искам цяло лято да си със мен.(2x)

Аз искам цяло лято да си със мен,
цяло лято да си до мен
не излизай никога от съня ми, от съня ми.(3x)





ПЕЧЕЛЕТЕ ПАРИ ОТ ИНТЕРНЕТ! КЛИКНЕТЕ НА БАНЕРА, ЗА ДА СЕ РЕГИСТРИРАТЕ. БЪДЕТЕ АКТИВНИ ВСЕКИ ДЕН И ИЗГРАДЕТЕ ПРАВИЛНАТА СТРАТЕГИЯ!


Сподели!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Нито един файл не е хостнат на наш сървър. В сайта се дават само линкове (връзки) към файлове в поддържани от трети лица сървъри.
WWW.MUSICBOXBG.BLOGSPOT.COM не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.

Общо показвания