Music Box Bg

Music Box Bg
Music Box Bg
петък, 21 юни 2013 г.

Honn Kong: Преди Андреа имах предложения от 3 други нейни колежки

Рапърът Honn Kong призна, че много въпроси са били породени от страна на феновете по повод на дуетното му парче с Андреа, с което изненадаха меломаните в началото на седмицата.
"Пях песента на няколко участия преди да я пуснем. Имах над 100 съобщения от хора, които ми казваха: "Брат, новият трак е супер як... прати ми го моля те ". Такива неща получавах от фенове и от колеги рапъри. Имах и предложения от ваши много любими рапъри и мои приятели да пеят в песента, като чуха бийта и текста. Много хора ме питаха: "Коя е мацката, която пее ?" - Аз им казах, че момичето е от квартала ми, учи в музикалното и дебютира! Знаете ли какво чух? - "Евала на момичето, много е надъхана... евала на мацката..." - споделя той във фейсбук профила си.
Honn Kong не скрива, че мнението на някои коренно се е променило, след като песента била промотирана с видеоклип и видели, е проектът е с фолк певицата Андреа.
"КОГАТО пуснахме песента и видяхте ANDREA... изведнъж вече песента е друга, тази за каква се мисли и т.н... а тя се представи много добре... ВИЕ ми го казахте! Виждам, че понякога хората са като овцете, виждам агресия завист, робуване на имена, марки, затова и държавата ни е такава в момента! Преди нея имах предложения от 3 други нейни колежки (Много ги обичате и тях, и ги слушате ! ). ANDREA подходи професионално и даде пълен картбланш парчето да звучи ХИП- ХОП, докато колежките и тръгнаха: " Ще ти дам 15 бона да запишем"- Не съм взел пари от никой, защото това е изкуство!" - обяснява рапърът и заключва:
"Тъй като ви познавам добре, вие много добре пък се познавате и в текста, и знам реакциите... Изглежда, че съм писал за след 3 месеца напред и се чувствам перфектно. Благодаря на всички фенове, които ме подкрепят...НАЗДРАВЕ... наздраве и на тези, които хейтват".

Източник: SIGNAL.BG


Изградете правилната стратегия и печелете пари от интернет. Neobux  е най-доброто място. Регистрирайте се, кликайки на банера отдолу.

Сподели!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Нито един файл не е хостнат на наш сървър. В сайта се дават само линкове (връзки) към файлове в поддържани от трети лица сървъри.
WWW.MUSICBOXBG.BLOGSPOT.COM не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.

Общо показвания