Music Box Bg

Music Box Bg
Music Box Bg
събота, 15 юни 2013 г.

Ерик: Възмутен и от човека 100 Кила, не само от творчеството му

Ерик е на мнение, че има от какво да се натъжиш във фолк бизнеса у нас. Изпълнителят заяви, че не харесва кючеците, които се правят, но трябва да се съобразява с вкуса на публиката.

"Песните, които правят колегите и аз самия, не са нашата стихия. Аз съм фен на по-стойностните песни и смислените и хубави аранжименти, а не на кючека. Това ме разочарова, че се налага да правим песни, които не са ни по душа, но се съобразяваме с тенденциите на пазара" - казва  изпълнителят пред BLife.

Певецът смята, че въпреки всички негативи, нивото в жанра не е паднало и попфолкът винаги ще бъде слушан. "Пошлите текстове не са ОК. Пея ги, забавлявам се на тях, но не бих предпочел като артист да ги пея, ситуацията ги налага" -  призна той.  

Любопитното е, че на въпрос дали би споделил песен, от която се възмущава, Ерик  не цитира парче от фолка, а даде като лош пример рапъра 100 Кила.

"Възмущава ме това, че всички "интелектуалци" плюят чалгата и казват: "На моите деца няма да им позволя да слушат чалга", а в същото време слушат изпълнители като 100 Кила. Аз самият съм възмутен и от човека 100 Кила, не само от творчеството му. Той е много некоректен, според мен. Не изхождам от факта, е той не е ОК с Емануела, нямам това предвид. Имам бизнес отношения с него и той не излезе коректен. Никога повече няма да работя с него" - обясни фолк изпълнителят.

Източник: SIGNAL.BG


Изградете правилната стратегия и печелете пари от интернет. Neobux  е най-доброто място. Регистрирайте се, кликайки на банера отдолу.

Сподели!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Нито един файл не е хостнат на наш сървър. В сайта се дават само линкове (връзки) към файлове в поддържани от трети лица сървъри.
WWW.MUSICBOXBG.BLOGSPOT.COM не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.

Общо показвания