Music Box Bg

Music Box Bg
Music Box Bg
вторник, 28 май 2013 г.

„Гласът на България“ Ивайло Донков: Благодаря на хората, които ме доведоха дотук

Ивайло Донков спечели второто издание на музикалния формат "Гласът на България". На финала шанс за първото място имаха още Красимира Иванова, Васил Чергов и Тодор Георгиев.
Ивайло заложи на песента "You Rise Me Up", а също така изпълни "Аве Мария", в дует с треньора си Миро.
"Аз дойдох с очакване никой от треньорите да не се обърне, защото пеех класическа музика. Знам, че в тези формати тя не е много популярна. За това не мога да говоря, че съм очаквал да спечеля формата" -  обясни пред ЬTV победителят във второто издание на музикалното риалити и подчерта: "Благодаря на хората, които са гласували за мен и ме доведоха дотук".

Миро заяви, че първото място на Ивайло се е посрещнало възторжено и от конкурентите му. "Всички от участниците много се зарадваха за Иво и то искрено" - каза треньорът на победителя.

За дуетното изпълнение с ментора си, Иво сподели: "Много комфортно се чувствах в песента с Миро и се надявам да я реализираме", а Миро подчерта: "Песента може да стане хит. Ние имаме планове и ако Веско Ешкенази ни гледа да знае, че ще му звънна, защото тази песен няма да се размине без него".
Младият талант не скри, че е останал очарован от реакцията на публиката."Бях приятно изненадан, че публиката реагира така на стила, в който аз смятам да се занимавам" -каза той.


Изградете правилната стратегия и печелете пари от интернет. Neobux  е най-доброто място. Регистрирайте се, кликайки на банера отдолу.

Сподели!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Нито един файл не е хостнат на наш сървър. В сайта се дават само линкове (връзки) към файлове в поддържани от трети лица сървъри.
WWW.MUSICBOXBG.BLOGSPOT.COM не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.

Общо показвания