Music Box Bg

Music Box Bg
Music Box Bg
петък, 14 юни 2013 г.

Галена: Скандалите в попфолка стават все повече

Галена открито сподели своето мнение, че в най-комерсиалната музика напоследък скандалите са все по-често срещани. Фолк звездата заяви категорично, че се стреми да се дистанцира от всякакви интриги, въпреки че името й често бива замесено в какви ли не скандали.
"Скандалите в попфолка за съжаление стават все повече и повече. Дали породени от нещо съвсем малко, дали породени от разменяне на някакви изречения, дали пък сплетни на отделни хора, които въобще не са в нашата среда" - каза тя пред BLife и обясни: "Лошото е, че ние самите им се връзваме, говоря и за себе си, не говоря като страничен наблюдател, защото аз съм един от хората, които винаги е странял от това, а в същото време може би съм немесена във всеки един скандал".
Изпълнителката на "Дай ми" е на мнение, че много често информацията се преиначава и изпълнителите от попфолк гилдията попадат на всякакви интерпретации на свои думи, но трябва да показват добри взаимоотношения.
"За мен това е жалко и аз лично напоследък въобще не обръщам внимание, игнорирала съм се от всякакви информации кой какво казал и кой как си го е доукрасил, защото от уста на уста става развален телефон и до последния човек като стигне, може вече и съвсем да се е променила информацията. Нека да запазим добрия тон и колегиалност, за да ни уважават хората" - подчерта певицата.

Източник: SIGNAL.BG


Изградете правилната стратегия и печелете пари от интернет. Neobux  е най-доброто място. Регистрирайте се, кликайки на банера отдолу.

Сподели!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Нито един файл не е хостнат на наш сървър. В сайта се дават само линкове (връзки) към файлове в поддържани от трети лица сървъри.
WWW.MUSICBOXBG.BLOGSPOT.COM не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.

Общо показвания